PRESSE

• Pressefotos

Kulturhusene i Danmarks pressefotos er til fri redaktionel brug i forbindelse med omtale af aktuelle aktiviteter, som foreningen har ansvar for.

Pressefotos skal afkrediteres med den fotograf, hvis navn er oplyst i fotoets filnavn. Pressefotos, hvor fotografens navn ikke er angivet, krediteres Kulturhusene i Danmark. Hvis der i fotoets filnavn er oplyst et kulturhus skal dette krediteres sammen fotografen.

• Logopakke

Skal du som samarbejdspartner eller leverandør bruge et Kulturhusene i Danmark logo, kan du hente det her.
    Logoerne er til fri afbenyttelse i de formater og designs, der kan findes i pakken.

Hvis du vil bruge andre formater eller har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på: kulturhusene@kulturhusene.dk